Thursday, January 3, 2013

Zümrüt Yeşili

2012'nin rengi turuncuya daha alışamadan ( aslında tam adı mandalina tangosuydu..) 2013 geldi ve bu yılın rengi zümrüt yeşili olacak diye emir geldi yukarıdan... Sizi bilmem ama biz bu yıl biraz demode kalacağız Biraz evvel fotoğraf çekeyim diye evde yeşil bir şeyler aradım ama malum biz uzunca bir süredir mavi -beyaz döneminden çıkamadığımız için, doğru dürüst bir şeyler bulamadım..



Önümüzdeki dönem dekorasyon dergilerinde, bloglarında eminim bol bol yeşilli evler yayınlanacaktır ama şu ana kadar gördüklerim arasında aşağıdaki fotoğraf hariç diğerlerini pek sevmedim. Anlaşılan yeşil benim rengim değil.. Fotoğraf buradan.


Bu arada eğer 2013 yeşilinin tam tonunu merak ediyorsanız; Budur:



3 comments:

  1. Sen demodeysen ben tamamen dinazora bağlamış durumdayım o zaman :P

    Hayatımda hiç zümrüt yeşili bir şeyim olmadı. Üzgün müyüm bunun için? Kesinlikle hayır! Olmasın da zaten :)

    Ama çektiğin fotoğrafın kalitesini konuşacaksak amenna. Şahane bir fotoğrafçısın!

    ReplyDelete
  2. Aslında yeşili severim ben ama bu tonunu değil. Şimdi düşündüm de bizim evde de öyle aman aman birşeyler bulabileceğimi sanmam yeşil tonlarda, sanırım dekorasyonda yeşili başka renklerle kombinlemek birazcık zor olduğundan, ama yukarıdaki fotoğrafta olduğu gibi sade tek ton mekanlarda yeşil renk kullanınca göze hoş gelebiliyor.

    ReplyDelete
  3. Kıyafette yeşil nadiren kullansam da evde pek sevmiyorum.
    Benim evdeki renklerim kırmızı/mavi/beyaz (Kieslowski'nin üçlemesi gibi oldu:)))
    Ve yukarıdaki yeşiller gerçekten çok kötü:/

    ReplyDelete