Saturday, May 18, 2013

Vegetable LOVE..


Cumartesi günleri Datça'nın pazarı. Yaz kış her şeyi taze taze buranın köylülerinden alıyoruz.Renkleri, dokuları, kokuları,ve tabiki lezzetleri öyle farklı oluyor ki..Çoğu kez poşetleyip dolaba kaldırmaya kıyamıyorum. Sebzenin cinsine göre 1-2 gün çiçek niyetine kullanıyorum onları...Taze soğanlar, mini mini turplar ve dev bir brüksel lahanası, önce göze sonrada mideye hitap edecekler..

Herkese, keyifli, bol güneşli bir hafta sonu dilerim...




Every Saturday morning we are going to Datça's farmer's market to buy the weekly goods..Everything is so fresh and delicious..Their colors, textures, smells and of course the taste is so much different from the ones at the market.Sometimes I cant resist to dispaly them for couple days, before sending them to the refrigirator..

Wishing you all a fun and sun filled weekend...





5 comments:

  1. Ne güzeller gerçekten. Fotoğraflar da öyle.

    ReplyDelete
  2. Merhaba:)yeni tanıştım blogunuzla,renklerinize bayıldım,yoğun çalıştığım bi cumartesi akşamında renklerinize bakıp rahatlamak istedim,teşekkürler paylaşımlarınız için:)

    ReplyDelete
  3. These vegetables are so beautiful to look at... and they must taste delicious!
    We had such a gorgeous sunny weather until a few days ago... hope the rain-and-chill wave doesn't last too long! :)

    ReplyDelete
  4. Merhabalar;
    Sebzeleri böyle değerlendirmek çok güzel bir fikir hem de mutluluk dolu bir fikir:)Bayıldım fotoğraflara ve capcanlı sebzelere. Pazara gitmeyi çok özlüyorum burada. Geldiğimdeyse yazın gittiğim pazarlarda nasıl mutlu oluyorum görmelisiniz Renklerin arasında coşup her bir sebze meyveye dokunmak koklamak ve hepsinin tadına bakmak istiyorum. Pazarlar ile ilgili bir yazı yazmak istedim sizin bu güzel postanızdan sonra:)Cezayir ile ilgili yazın bol bol demiştiniz ya yeniden başladım Cezayir yazılarına bol görseller ile. Yenisi için de hazırlanıyorum şu anda hatta. Umarım seversiniz:)Kocaman sevgiler ve selamlar

    ReplyDelete