Thursday, May 1, 2014

Yaz Bekleniyor...



Kışları bahar, baharları yaz olarak yaşayan Datça'dan bendeniz, Mayıs ayında ayağında kalın çorapları, üstünde hırkası size yaz bekleniyor diye yazıyorsa, pek çoğunuzun durumu benden daha vahim olmalı..

Halbuki geçen yıl böylemiydi? Nisan ortalarından itibaren denize dalmış, parmakarası terliklerimle şıpıdık şıpıdık çarşıya pazara gitmeye başlamıştım, şimdi ise daha yatak odasından yorganı kaldıramıyorum..  Durum böyle olunca da güneşin keyfini çıkarma, evin hemen önündeki sahil yerine, camlı balkona kaldı :((

Hepinize keyifli bir haftasonu diliyorum..


In our small beach town at the Turkish Mediterranean coast, we usually live the winters as spring and enjoy beautiful summer weathers in autumn and spring.. However this May, I am still wearing socks and warm sweaters..

Last year, I remember starting my daily swimming sessions since mid April.. This year my flipdlops and bikinis are waiting for me paitently while I am still waiting for the summer..  So as it is not possible to get some sun at the beach, I brought the beach home..

Wish you a happy weekend..






4 comments:

  1. sevgili komşum, ben istanbul dan geldim ve datça da hasta oldum 2 gündür, ateşler içinde yatıyorum, resmen kış günleri gibi. inşallah mektup yazın eline çabucak geçer. sevgiler.

    ReplyDelete
  2. resimdeki meyve kasalarına bayılıyorum ne çok işe yarar yüksekokuldayken öğrenci evime ne çok eşya yapmıştım geçen markette gözüme takıldı istesem verirler mi acaba dedim kendi kendime öğrenciyken isterdim utanmazdım şimdi utandım isteyemedim isteyebilseydim beyaza boyayacaktım

    ReplyDelete
  3. Ey Yaz duyuyor musun?
    Ayşegül'ü dinle yoksa blog alemi olarak başlayacağız teker teker sana yazmaya !
    Geleceksen gel çok naz aşık usandırır...

    ReplyDelete
  4. Merhaba
    Biz henüz baharı göremedik. Kar beş gün oldu yerden kalkalı arkası iki gün güneş derken evdeki minder yastıkları çimenlere attıp tam keyf yapalım derken karla karışık yağmur topla koş içeri.Canadadan selam sevgiler.

    ReplyDelete