Sunday, October 12, 2014

Can sıkıntısı atıştırmalıkları..


Sahildeki Ev'de durum çok vahim.. Evin içi üst üste yığılmış eşyalar nedeniyle karmakarışık bir depo gibi, dışının ise savaşta bombalanmış evlerden pek bir farkı yok. Bol miktarda matkap, çekiç ve balyoz sesleri ise fon müziği.. Kendime ayırdığım küçücük bir koltuk köşesinde günleri ustalara bol bol çay demleyerek, okuyarak, film seyrederek falan geçirmeye çalışıyorum..Can sıkıntısı, ruh yorgunluğu had safhada anlayacağınız..


İşte dün can sıkıntısı hallerinde, mutfakta kendime bir köşe açıp tatlı bile yaptım.. O kadar kolay yapımı yani... Bir paket ufalanmış bisküvi, üç rendelenmiş elma, biraz ceviz ve fındık kırığı biraz da tarçın.. Üzerine de hindistan cevizi... Kahvenin yanında moralimi düzeltti biraz, hatta havaya girip biraz lavanta topladım ve fotoğraf bile çektim..

Hepinize çok güzel bir hafta diliyorum..


Nowadays our house looks like a big mess. A full scale construction is going, on the outside. I dont have any mood or the place to take any photos.. But yesterday I still managed to make some sweets. Very easy to make and no bake.. Perfect for a house invaded by the constructors..

A packet of crumbled biscuit, threee grated apples, some hazelnuts and walnuts and a bit of cinnamon. Mix the ingredients, make small balls and cover them with coconut and its ready..

Wish you all a great week




8 comments:

  1. Günaydın, bir kaç güne bitecektir umarım her şey. İnan yeni köşeni merakla bekliyorum. :)

    ReplyDelete
  2. Eminim sonuc cok guzel olacaktir aysegul hanimcim:) o cezveden benim de var ama disarida ictigimiz espressolarin kopugunden hic elde edemedim bu aletle.sizde durum nasil? Sabir diliyorum insaat ve ustalar icin:)

    ReplyDelete
  3. Kolay gelsin, hemencecik bitsin :) Bitince de mis gibi olucak ya insanı o motive eder di mi ?

    ReplyDelete
  4. kolay gelsin. umarım bittiğinde hayal ettiğinden de güzel olur. sevgiler...

    ReplyDelete
  5. Ayşegül çıkacak sonucu hayal et, o şekilde yatışırsın, ben evde her tadilatta böyle yapıyorum:))
    Kurabiyeden yapmayı çok isterdim ama şimdi yaparsam süpürürüm o tabağı ben:/ vereceğim kilo hedefine ulaşayım o zaman yaparım, çok kolaymış, ellerine sağlık..
    Sevgiler

    ReplyDelete
  6. hemen biter de,sen evinin tatlı huzuruna,bizde daha da nefis fotoğraflara kavuşuruz inşallah:)

    ReplyDelete
  7. ne kadar huzurlu hersey..sanirim hic sklmadan gelip takip ettigim annemden sonra ikinci bloggersiniz, kac yil oldu hala her seferinde zevkle geliyorum bakiyorum ne olup bittigine.Instagramlar yayginlasinca bn iyice koptum blogspottan..Budapeste den sevgilerimle Ashley

    ReplyDelete