Thursday, October 2, 2014

Hasat Zamanı.../ Harvest


Bu işte en kıymetli hasat... Akdeniz'in sıcak iklimini hiç sevmeyen ortancalarım bu yıl bana çok iyi davrandılar ve bol bol çiçek verdiler.. Bunlar bu yılın son çiçekleri.. Onun için bol bol fotoğraflandılar, şımartıldılar...



This is my most precious harvest.. Hydrangeas dont like the hot Mediterranean climate, but these babies treated me quite well this year..These are the last flowers of this year, so they deserved to photographed a lot...







6 comments:

  1. severek,çok sevinerek aldım kabul ettim hepsini:)) çok teşekkürler Ayşegül...

    ReplyDelete
  2. Her tonunu ayrı seviyorum ben bu ortancaların!! Eskiden pek hazetmezdim, sevmediğim marmara bölgesinin, rutubetin temsilcisiydi benim için ortancalar. Ama Altınoluk'takiler büyümeye başladıkça, çiçeklerine yakından baktıkça mest oldum, farklı bir gözle bakmaya başladım. Meğer ne büyük bir haksızlık yapmışım onlara... Sonuna kadar hakediyorlar böyle fotoğraflanmayı, hele senin fotoğraflarında daha da harikalar...

    ReplyDelete
  3. en sevdiğim, hele yeşil olanı, morlarıda kuruyunca maviye döndü benim:) onu da sevdim, bunuda çok severim ben ortancanı her halini alır, içime sokarım o kadar yani:)
    iyi bayramlar ayşegülcüm bu arada.

    ReplyDelete