Tuesday, January 20, 2015

C vitamini lazım...

Kışın yaz aylarında yaptığım, bol bol taze ot içeren kahvaltıları özlüyorum.. Ama kış aylarında da Allahtan bilumum narenciye var etrafta.. Ne var ne yok karıştır hepsinin taze taze sıkılmış suyunu mis gibi iç... Yarım nar, yarım greyfurt, iki de portakal..Al sana C vitamini dopingi..

During winter I miss my summer breakfasts where various herbs and greens are the main ingrediants.. But winters are the times of citrus fruits.. I love mixing a bunch of their freshly squeezed juices for breakfast.. Half a pomagranate, half a grapefruit and two oranges are more than enough for the daily vitamin c...




Bazende sadece greyfurt yiyorum.. Tadı çok ekşi olursa, geçen bahar hazırladığım lavantalı şekerler imdada yetişiyor. Yakışıyor ikisinin kokusu da, tadı da birbirine... Her mevsimi mevsiminde yaşamalı, ve hiç bir mevsim güzelinden de mahrum etmemeli insan kendini değil mi?

Sometimes I just love eating a grapefruit.. If they are rather sour, I springle some lavender infused sugar which I made last spring.. Lavender and grapefruit; such a great combination of tastes and smells...





14 comments:

  1. Afiyet olsun nefis görünüyor herşey

    ReplyDelete
  2. Ne güzel kareler.Her şey mis mis.Afiyet olsun.

    ReplyDelete
  3. Lavantalı şeker nasıl yapılır ki?

    ReplyDelete
  4. Ay o greyfurta bakmak bile boğazımdaki tüm kasları gerdi, ben sıkılmış halini rica edeyim. Fotoğraf tablo gibi, asıl vitamini ben bunlardan alıyorum galiba :)) Ellerine sağlık

    ReplyDelete
  5. Çok iştah açıcı kareler. Harika bir çekim .Sunum çok güzel.Doping tam anlamıyla.Şükran Kılınç

    ReplyDelete
  6. Merhabalar,

    Lavantalı şekeri ilk defa duydum ve ilgimi çekti. Nasıl hazırlıyorsunuz?

    ReplyDelete
  7. Vitamin dopingi de kahvaltı bombası da harika görünüyor. Fotoğraflara bayıldım yine.

    ReplyDelete
  8. So here is where you have been!!! I will follow you in this blog too I love your pictures always so bright and relaxing ;)

    ReplyDelete
  9. Beautiful photographs. I'm glad to find you still on the beach.

    ReplyDelete
  10. her zamanki gibi muhteşem bir görsel; ilham verici bir sunum örneği, teşekkürler.
    Ünver

    ReplyDelete
  11. blogunuzu yeni keşfettim çok nezih . sizi takibe aldım bana da muhakkak beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  12. Her sabah greyfurt yemek zorunda kaldığım için tadına çok alıştım. Pek ekşi gelmiyor artık :) başlarda çok kötüydü ama :)

    ReplyDelete
  13. Marvelous pictues… the roses are lovely and I can almost smell the lavender.

    ReplyDelete