Tuesday, April 21, 2015

Oradan Oraya...

Bazen evde hep aynı şeyleri, hep aynı şeyleri görmekten sıkılırsınız ya, koştur koştur alışverişe gidip yeni bir şey almak yerine, kas kuvveti sağ olsun, eşyaların yerini değiştirmek en güzel ve en kolay çözümdür..

İşte bende bütün kış balkonu aynı halde göre göre sıkılmıştım, biraz yazlık aksesuarlarla falan hareketlendirmeye çalıştım ama yine de yeni bir şeyler istiyordu canım..


Sonunda bir gün Sevgiliyi de razı edince koltukları, masaları oradan oraya başladık taşımaya. Sonunda eşya belli, balkon belli... Koltuğun yerine masa, masanın olduğu yere de koltuklar geldi ama bende bir huzur, bir mutluluk sormayın gitsin..

Doğrusunu söylemek gerekirse evde eşyaların yerini değiştirmeyi hep sevmişimdir, sonu bazen marangozda bitse bile.. İstanbul'da yaşadığım dönemde bana yine bir gün geldiler ve eşyalarla oynamaya başladım.. Evde de yalnızım bu arada.. Fena gaza geldim ki, iki kapaklı bir gardrobu bir odadan diğerine taşımaya karar verdim.. İçini boşalttım, dikkatlice bir kilimin üzerine yan yatırdım ve diğer odaya doğru kilimi çekmeye başladım.. Ama bu arada dar bir koridor geçmem lazım.. Dolap dönerken koridorda sıkışmasın mı... Mümkün değil ne ileri gidiyor, ne geri.. Çare yok gittim bir marangoz getirdim eve.. Önce yaptığım şey karşısında ''Abla ne yapmışsın sen böyle..'' diye uzun uzun güldü, sonrada tüm dolabı söküp, yeni yerinde yeniden birleştirdi de, benim koridorda trafik düzene girdi.. 




Yeni düzenin en güzel yanı rahat rahat koltuğa oturunca tam karşımda denizin olması.. Şöyle denize dalıp gidince çok güzel keyif yapılıyor anlayacağınız...

Hepinize missss gibi günler diliyorum..




When I find myself wandering around the house, wanting to see somethinh new, I usually move the furniture a bit and put something I already have in new places instead of shopping.. That's exactly what we did with Hubby couple days ago.. Moved the furniture around at the balcony.. Now I have a gorgeous sea view from my couch..

Enjoy your spring days..






12 comments:

  1. Balkon güzel ,eşyalar güzel ne şekle sokarsan sok Ayşegül Abla her haline bayılıyorum ben.Ama manzara ya deniz de girdiyse bak tadından yenmez eminim.Mutlu keyifli anlarınız bol olsun.sevgiler...

    ReplyDelete
  2. resimlere bakınca bir huzur hissettim ne güzel,güle güle oturun

    ReplyDelete
  3. Annem, bir ikizler burcu kadını olduğundan belki de, sık sık böyle eşyaları oradan oraya taşır, değiştir,idi de, akşamları işten dönen babam "başkasının evine gelmişim gibi oluyorum, ben varken yap şu işleri" diye sitem ederdi..80'inde ayağı bacağı ile ittirerek 3 kişilik kanapeleri odadan odaya taşımışlığı da vardır.. Değişiklik iyi geliyor insana bazen, hem yeniliyor insanı, hem de masrafsız:))

    ReplyDelete
  4. Bazen eşyaların değişimi iyi geliyor gerçekten...Görmeye alıştığımız güzel balkonunuzda böyle farklı dokunuşlar görünce o etki bize de yansıdı sanırım.
    Şöyle denize doğru bizim için de keyifle oturun ;))

    ReplyDelete
  5. misss...keyifle oturun, sevgiler...

    ReplyDelete
  6. Beni yakından tanımayanlar çok garipser ama bilen bilir ki ziyaretlerinin arasını azıcık açarlarsa evi önceki gelişlerindeki gibi bulma olasılığı yoktur :D
    Tebdil- i mekan yapamıyorsak eşyaları oynatırız biz de .
    Harikasın Ayşegül !

    ReplyDelete
  7. mekanı tebdil eylemek de olabiliyormuş, değişiklikler iyidir.

    ReplyDelete
  8. Değişiklik canlılıktır yaşamdır mutluluktur güzel olmuş harikasınız 👍 😊

    ReplyDelete
  9. kesinlikle yeni hali süper adeta yeni bir oda yaratmış gibi olmuşsun; şuan okuduğum kitapta yaratıcılığı artıran unsurlardan biri de evde eşyaların yerini değiştirmekmiş; ben de aynı senin gibiyim bir süre sonra bana batmaya başlıyor sürekli aynı yerde duran bir eşya. Neyse uzattım lafı tek kelime ile harika.Ünver

    ReplyDelete
  10. senin balkonunun her hali çok güzel. böyle daha da ferah olmuş sanki :))

    ReplyDelete
  11. Her şey mükemmel olmuş. Gemici fenerleri, yastıklar ve baykuşlu kupa harikulade! Deniz manzarası çok yakışır bu balkona. Keyifli günleriniz olsun..

    ReplyDelete